البحث

احمد دغريري يالومتك




يالومتك 



نسيان ولا دلع ..
ولابس تضحك عليه قصدك تشوف انني احبك مدى الايام

 ان كان هجرك دلع .. ارجوك ترجع اليه
حتى تشوف الذي قد عاش بك حيران 
حاير اذا كنت سامعني وقلبك معيه
وان كان ناسي الغرام .. لومك على النسيان يالومتك 
حيرتني ليه ليه .. بحبك انا بحبك .. بحبك 
ايش ذنبي انا ايش ذنبي .. ما حيلتي فيك 
بحبك انا .. انا بحبك .. 
بحبك كلمة انا قلتها بالصدق والايمان 
يالومتك ليه .. ليه تحرمني 
لو كان قلبك يحب الحب مش حرمان 

عودت عيني على قربك ..
يالومتك ياحبيبي تنسى الذي قد كان .. 

يالومتك هكذا نسيت حتى اللقاء .. 
يعني هوانا فيني .. 
يالومتك يالومتك طبعك تغير وقلبك شني 
وانت وانت ذي حبيتني باسم الحب اغريتني 
واليوم فارقتني 

اطفي غليلك وقم واحكم ولو بوسة 
يالومتك ليه  .. ليه تحرمني 
لو كان قلبك يحب 
الحب مش حرمآن ..!






ملاحظة .. 
الاغنية للفنان / احمد علي قاسم 
الحان الموسيقار / محمد محسن العطروش
كلمات الشاعر / ابراهيم عمر شيخ 

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger